سرخط خبرها

انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو

  • کد خبر: ۲۲۶۵۶۲
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو
با غیبت چشمی و حردانی که دو عنصر دفاعی استقلال در بازی با ذوب آهن بودند، دست جواد نکونام در بازی با فولاد خوزستان بسته خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال با تلفات به بازی با فولاد خوزستان رسید و درحالی که نکونام قبل از بازی به شاگردانش گفته بود تلاش کنند برای بازی با فولاد خوزستان دچار محرومیت نشوند، اما درنهایت روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل دریافت کارت زرد بازی بعدی تیم خود را از دست دادند.

فقدان این دو بازیکن استقلال را در بخش دفاعی دچار مشکل خواهد کرد. چشمی در بازی با ذوب آهن یکی از عناصر دفاعی استقلال بود و درلحظاتی که سلیمی دچار مصدومیت شد، صالح حردانی به خط دفاع منتقل گردید تا استقلال رادر این پست همراهی

کند. با غیبت این دو بازیکن دست نکونام درخط دفاع بسته خواهد شد هرچند که بازگشت سیلوا یا سهرابیان می‌تواند تا حدی نگرانی سرمربی تیم ملی کاهش دهد، اما بدون شک غیبت چشمی درخط هافبک نیز اثر گذار خواهد بود و باید دید سرمربی آبی‌ها درغیاب دو عنصر اصلی چه تدابیری برای انتخاب نفرات موردنظر خود دربازی با فولاد خوزستان خواهد اندیشید.


البته ممکن است در روز‌های آتی یک محروم دیگر به لیست نکونام اضافه شود. امید حامدی‌فر بعد از بازی با ذوب آهن اصفهان رفتارعجیبی داشت که ممکن است با واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شده و این بازیکن نیز به دایره محرومان تیمش ملحق شود.

اگر حامدی‌فر نیز محروم شود، دست سرمربی استقلال برای بازی با فولاد خوزستان بسته‌ترخواهد شد و احتمالا آقای سرمربی ناچاراست از بازیکنان جوان یا بازیکنانی که از ابتدای فصل کمتر در ترکیب استقلال قرار گرفته‌اند استفاده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->